موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پی دی اف سوالات آیین نامه 1400

پی دی اف سوالات آیین نامه 1400

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 17 دی 1400 ساعت 01:04

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب – Download sample questions of the main regulations with answers

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب در روزهای منتهی به آزمون پیشرفت قابل توجهی در قبولی شما ایجاد خواهد کرد. می‌توانید پس از دانلود سوالات آیین نامه آزمون به آزمون پیش روید و وضعیت خود را بهبود دهید. داشتن نمونه سوالات به شما کمک خواهد کرد تا استرس خود را کنترل کنید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بتوانید تسلط بیشتری روی سوالات داشته باشید و بتوانید با صرف زمان کمتری در آزمون قبول شوید. نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را از مراجع معتبر دانلود کنید. سوالات متفرقه یا قدیمی ممکن است شما را به اشتباه بیندازید زیرا مباحثی وجود دارد که تغییر کرده و می‌بایست با رویکردهای جدید مطالعه را آغاز کنید.

برای مشاهده سوالات اینجا کلیک کنید

%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8.jpg

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8.jpg

بررسی نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب

بررسی نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب به شما این امکان را می‌دهد تا با کلیت شیوه طرح سوالات آشنا شوید علاوه بر این با توجه به یکسان بودن بانک سوالات طی زمان طولانی معمولا همه احتمالات مربوط به طرح سوال از آیین نامه بررسی شده و نمونه سوالات گزینش شده در واقع کم و بیش همان آزمونی است که قرار است با آن مواجه شوید.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتی اگر تسلط کافی بر آیین نامه ندارید و حس می‌کنید که مطالب را بلد نیستید، چند بار آزمون‌های آیین نامه‌ای که در اختیار شما قرار داده شده است را مرور کنید که احتمال قبولی را بسیار بالا خواهد برد.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب سال ۱۴۰۰

در مورد آزمون آیین نامه اصلی واجب است که نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب مربوط به سال ۱۴۰۰ را دانلود کنید. تغییراتی که در شیوه طرح سوالات به وجود آمده و تغییرات منابع مربوط به آزمون اصلی باعث می‌شود که اگر شما نمونه سوالات سال گذشته را مرور کنید عملا از طرح سوالات مربوط به امسال جا بمانید. توصیه می‌کنیم پیش از دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب، زمان آزمون‌های مجموعه را جویا شوید و وقت خود را بابت سوالات قدیمی تلف نکنید.

پاسخنامه نمونه سوالات آیین نامه اصلی

پاسخنامه سوالات جزء لازم برای مطالعه و نتیجه گیری بهتر است. به یاد داشته باشید که در اختیار داشتن پاسخنامه واجب و لازم است اما شیوه استفاده از آن می‌تواند هم شما را از قبول شدن دور هم و باعث موفقیت شما شود.

به این صورت که اگر پاسخنامه را برای حفظ کردن گزینه‌ها و پاسخ صحیح استفاده کنید، حجم حفظیات به قدری بالا خواهد بود که روز آزمون به دردسر می‌افتید حسابی دچار استرس می‌شوید و آزمون را خراب می‌کنید. از پاسخنامه باید در راستای بالا بردن هر چه سریعتر تسلط بر سوالات استفاده کرد.

قبولی صد در صدی در آزمون آیین نامه اصلی

به شما اطمینان میدهم که در صورت مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب با شیوه درست قبولی شما صد در صد است. در واقع شما پیش از آزمون سوالات را در اختیار خواهید داشت. به راحتی می‌توانید با مرور اصولی و درست سوالات به تسلط صد در صدی برسید، بدون استرس سر آزمون بروید و با اولین آزمون نمره کامل دریافت کنید.

بدون آنکه زمان زیادی تلف کرده باشید یا برای قبولی به خودتان فشار بیاورید. استفاده از نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب به شما کمک خواهد کرد تا ساده‌تر پیش بروید.

برای قبولی در آزمون آیین نامه به نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب نیاز دارید

جالب است بدانید که قبولی در آزمون آیین نامه حتی بدون مطالعه کتاب آیین نامه هم ممکن است. شما می‌توانید با اتخاذ یک شیوه مناسب در آزمون آیین نامه قبول شوید بدون آنکه حتی کتاب آیین نامه را مطالعه کرده باشید. باید بتوانید بهترین راه را برای خواندن نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب انتخاب کنید.

به این ترتیب سوالات نه جنبه تمرین و تکرار بلکه جنبه یادگیری هم پیدا می‌کند. در واقع شما تسلط و ارزیابی را به یک طریق پیش می‌برید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را چگونه مطالعه کنیم؟

روش صحیح مطالعه آیین نامه این است که بدون نگاه انداختن به پاسخنامه پیش روید. در واقع آزمون اول را از سوال یک شروع به پاسخگویی کنید. بر اساس منطقه خود، دانش و آنچه تا به اینجا آموخته‌اید پیش روید. احتمالا سر کلاس تئوری حضور داشتید و برای ازمون مقدماتی آماده شده‌اید و حتی اگر هیچ نگاهی هم به آیین نامه نینداخته باشید معمولا حدود ۶۰  درصد سوالات را به راحتی پاسخ می‌دهید و ۳۰ درصد شک دارید و اگر هیچ مروری نداشته‌اید معمولا بین ۲۰ تا ۱۰ درصد سوالات را اصلا نمی‌دانید. سعی کنید تا جای ممکن سوالی را بی پاسخ نگذارید و پس از پایان آزمون اول اجازه دارید پاسخنامه را چک کنید.

از نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب به عنوان منبع اصلی برای مطالعه استفاده کنید

حین بررسی پاسخنامه باید ورقه‌ای برای نکته برداری کنار دستتان باشد. اگر ۶۰ درصد از سوالاتی که با اطمینان پاسخ دادید اما میان این پاسخ‌ها اشتباهی وجود دارد به عنوان نکته، سوال را یادداشت کنید. میان ۳۰ درصدی که شک داشتید نیز منطق سوال را بیابید و به صورت نکته یادداشت کنید.

در نهایت به سراغ ۱۰ درصد از سوالاتی بروید که هیچ ایده‌ای در مورد پاسخ‌های آن نداشتید. این سوالات نشان می‌دهد کدام مباحث باید خوانده شود. تنها بخش مربوط به این سوالات را از آیین نامه پیدا کنید و یک مرور سریع داشته باشید. به سوال برگردید و نکته مربوط به آن را یادداشت کنید. به سراغ آزمون دوم بروید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب به صورت رایگان

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است تا امکان استفاده برای همه شما عزیزان فراهم باشد. همانطور که پیش‌تر اشاره شود پس از آنکه آزمون اول را به سرانجام رسانید فرمول مطالعه‌ی آزمون اول را برای سه آزمون بعدی تکرار کنید.

به مرور تسلط شما بالا می‌رود. در این آزمون‌های نیازی نیست زمان را در نظر بگیرید اما از آزمون پنجم به بعد باید زمان را نیز لحاظ کنید تا موفقیت در پاسخگویی سوالات حتمی باشد. تمرین کنید که در زمان محدود آزمون تمرکز خود را از دست ندهید و روز آزمون بهترین نتیجه نصیب شما شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر