موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود نرم افزار آیین نامه راهنمایی و رانندگی ios

دانلود نرم افزار آیین نامه راهنمایی و رانندگی ios

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 15 شهریور 1400 ساعت 14:14

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نرم افزار آیین نامه رانندگی برای آیفون

با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن زندگی های امروزی، دیگر نیاز نیست برای کارهای حتی خیلی بزرگ به بیرون از خانه بروید. با گوشی همراه خود از صف های طولانی مدت در بانک ها راحت شده و با چند کلیلک بر روی گوشی خود میتوانید امور بانکی خود را از راه دور کنترل کنید و از ترافیک های سنگین نیز در امان باشید.

دانلود برنامه آیین نامه برای ios

برای دریافت گواهینامه رانندگی نیز ما برای شما راه حلی در نظر گرفته ایم که به دنبال جزوه و کتاب نباشید و به راحتی با گوشی همراه خود مطالعه نمایید و در نهایت در شبه آزمون نرم افزار شرکت کرده و شروع به تست زنی کنید. برای گوشی های آیفون و آی پد نرم افزاری طراحی کرده ایم که به راحتی بتوانید نمونه سوالات خود را در موبایل خود مطالعه نمایید.

جهت دانلود برنامه تست آیین نامه رانندگی برای ios روی تصویر زیر کلیک کنید و از سایت سیب اَپ دانلود کنید.

دانلود نرم افزار آیین نامه رانندگی برای آیفون

پیشنهاد ما :

از لینکهای زیر میتونید بدون دردسر تو سایت به صورت رایگان تست بزنید

نمونه سوالات آیین نامه اصلیسوالات آیین نامه مقدماتی

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)ios

دیگر نیازی نیست که وقت و هزینه ی خود را میان وب سایت ها بگذرانید تا نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را بیابید. نرم افزار آیین نامه رانندگی با ورژن IOS به شما کمک بزرگی برای مطالعه نمونه سوالات میکند که در هر زمان و مکانی که باشید به سوالات دسترسی داشته باشید و به راحتی به سوالات جواب دهید.

برنامه آموزش رانندگی آیفون

برای دریافت گواهینامه خود باید از دو مرحله عبور کنید؛ مرحله تئوری و مرحله عملی. بخش عملی همانطور که از اسمش پیداست نیاز به تمرین و آموزش صحیح دارد و با گذر زمان در این بخش مهارت های خود را به دست می آورید. در این مرحله باید در شرایط مختلف خود را بیاموزید و بتوانید مدیریت ماشین را در دست داشته باشید.

برنامه آزمون رانندگی ایفون

اما در بخش تئوری یا همان خواندن و مطالعه کتاب آیین نامه باید به نتیجه مطلوبی برسید. البته در این بخش اگر روش هایی را به کار بگیرید، در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.

برای اینکار نرم افزار آیین نامه را در گوشی آیفون خود نصب نمایید و به راحتی به سوالات جواب دهید. البته که برای گوشی های اندروید این برنامه طراحی شده است و در اختیار دوستان قرار گرفته است. محیط نرم افزار گوشی های آیفون بسیار زیبا طراحی شده است تا شما را نسبت به پاسخ دهی سوالات ترغیب نماید.

%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86.png

برنامه تست رانندگی برای ایفون

با وجود این نرم افزار زمان خود را مدیریت مینمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات پاسخ میدهید. در بسیاری از مواقع میتوانید از نرم افزار نمونه سوالات آیین نامه رانندگی در  گوشی آیفون خود استفاده نمایید. اگر در طول روز به گذراندن زمان های بیهوده هستید، میتوانید زمان های خود را برنامه ریزی کرده و برای یادگیری صرف نمایید.

برنامه راهنمایی رانندگی برای ایفون

کافیست وارد برنامه نمونه سوالات شوید و ببینید که محیط داخل نرم افزار چگونه شما را برای کارکردن با این برنامه ترغیب میکند و به سرعت متوجه میشوید که در همان زمان های سپری شده به سوالات پاسخ داده اید. برنامه ای که در اختیار شما قرار گرفته است به راحتی برای قبولی در آزمون کتبی آیین نامه رانندگی کمک میکند و بدون داشتن هیچ گونه کتاب و جزوه ای به منابع اصلی آزمون آیین نامه دسترسی داشته باشید. به آسانی مطالعه نمایید، آزمون دهید و در آزمون اصلی تسلط کاملی داشته باشید.

مطالب مرتبط :

دانلود نرم افزار تست آیین نامه رانندگی برای کامپیوتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر